Sunday, February 27, 2011

Budak Lapok (2007) mediafire



Filem berdurasi 90 minit ini adalah sebuah filem yang diinspirasikan dan diceritakan semula oleh Datuk Aziz Sattar dan S. Shamsudin di mana penonton dibawa semula ke alam kehidupan anak-anak mengenai pertemuan P.Ramlee, Aziz Sattar dan S. Shamsudin.

Filem bermula apabila tiga anak muda Ramlee, Ajis dan Sudin yang telah menjadi kawan akrab yang tinggal di Kampung Pinang Sebatang.

Ketiga-tiga rakan karib itu telah menyertai pertandingan bola sepak mewakili kampung mereka dengan Kampung Semerah Padi diwakili oleh Sarip Dol, Megat Komeng dan Brahim.

Dalam masa yang sama mereka cuba memikat hati tiga orang anak gadis, Nani, Salmah dan Eton dengan menyertai pertandingan drama antara sekolah-sekolah walaupun Ajis dan Sudin gerun dengan berada di atas pentas berhadapan dengan orang ramai.

Keadaan bertambah rumit apabila kedua-kedua pertandingan itu jatuh pada hari yang sama.

Mereka terpaksa memikirkan cara terbaik supaya boleh berada di dua tempat pada masa yang sama.

Lakonan Suara : Aziz Sattar, S. Shamsuddin, M. Hasrul Syafiq M. Ismail, M. Hafizuddin Mahmudi, M. Eric M. Fuzi, Shafique Danial Nik Johari, Al-Rusydi Hamdan, Sabri Yunus, Vanida Imran, Mohd. Rahim Dalmia, Sulaiman Yasin, Isma Aliff, Abon, Maizurah Hamzah, Ghazali Shabudin, Jalil Hamid, Jasmin Hamid, Nasir P. Ramlee, Dian P. Ramlee, Nur Jihan Abdul Jalil, Mohd. Harith Abdul Jalil, Nur Afiqah Abdul Jalil, Mawar Dina Baiduri Kamaruddin, Putri Salbalqish Lokman, Nuralida Hamdan, M. Syamir Sahak, Aqira Azhar, Sathiya
Arahan : Anwardi Datuk Jamil & Zulkeflee M. Said
Terbitan : Matahari Animation & Production Sdn. Bhd.
Tarikh Tayangan : 13 Oktober 2007

Code:

http://rapidshare.com/files/78875748/Budak.Lapok.2007.VCDRip.RMVB-iMi.part1.rar
http://rapidshare.com/files/78881119/Budak.Lapok.2007.VCDRip.RMVB-iMi.part2.rar
http://rapidshare.com/files/78885037/Budak.Lapok.2007.VCDRip.RMVB-iMi.part3.rar

paSS:wayangmalaysia

0 comments:

Post a Comment

Sila klik Jika anda inginkan Movie sentiasa di Update